Номин талст хамтлагийн бүх цомог


Номин талст хамтлагийн бүх цомог




Өнөөдөр залуустаа ээлжит хуучны хуучирашгүй сайхан цомгуудаас Номин талст хамтлагийн бүх цомгыг хүргэж байна. 
Номин талст хамтлаг нь Монголын анхны хөвгүүдийн хамтлагийн нэг юм. "Номин талст" нэрний хувьд "номин" гэх үг нь аливаа зүйлийн өнгө, зүс болоод шинж тэмдгийг тодотгох байдлаар ашиглагддаг үг юм. Номин цэнхэр далай, Номин нэртэй чулуу, гэх мэтчилэн олон байдлаар хэрэглэгддэг үг билээ.1997 онд тус хамтлаг нь Батсүх /Сүхээ/, Хаянхярваа /Хаянаа/, Дэлгэрмөрөн /Дээгий/, Хангэрэл /Хаазаа/ нарын 17-19 насны залуусын бүрэлдэхүүнтэйгээр байгуулагдсан байна.




Цомог

Гэрэл сүүдэр (2000)

Intro
Гэрэл сүүдэр
Бид
Намрын хонгор салхи
Сүүлчийн удаа
Дурласан сэтгэл (remix)
Хайрын нулимс
Мартаж чадсангүй
16 нас
Захиа
Үнэн
Сүүлчийн хонхны дуу
Зуны үдшийн амрагын болзоо
Дэндүү дассан сэтгэл
Хэнз дурлал
Эрин зууны залуусын дуу


Ээждээ (2001)

Эхийн дуу
Ээжийн сайхан хорвоо
Хүйн холбоотой ээж
Ээждээ эргэж дуулах дуу
Эх үрсийн элбэрэл
Үүрд хамт байгаач
Ээждээ дуулах дуу
Ээжээ дурсана
Ээждээ хүргэе
Дэлхий минь, хүмүүс минь


Татах хүч (2002)

Бүсгүй минь баяртай
Шөнө дундын болзоо
Дурлалд би яараагүй
Арван найман насны хайр
Би түүнийг харахаараа
Хайртай байсныг мэдсэнгүй
Үүлэнд хэлсэн үлгэр
Хайрандаа бид жаргалтай
Оюутан охидод өрөө хөлслүүлнэ
Монгол бүсгүйн үзэсгэлэн
Сэтгэлд мөнхөрсөн ижий


Нэмэх хасах цэнэг (2003)

Цэнхэр нүдэн
Үүр битгий цайгаасай
Баяртай гэж битгий хэлээч
Танхилуун
Зүүдэнд ирэх жаргал
Өнчин хайрын дуу
Ирэх хаврын зураг
Чи
Уйлаад хэрэггүй
Амьдрал гэж энэ юм уу
Дурлаж бичсэн шүлэг
Цас хаялсан үдэш
Миний Монгол наадам


Бидний үе (2005)

Дурлачихжээ
Хайр чи надаас
Хайр чи хэзээ ирэх вэ
Одод хулжихад
Би гэртээ
Би буруутай
Чамайг хайрлахыг зөвшөөрөөч
Зүрхний бичлэг
Дурлал, залуу нас
Зүүд ба дурлал
Хайрын нислэг
Энэ бол миний үе
Хайрын дээд хань минь
Дэвжин дээшлэхийн дуу








2 comments: